top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 196


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

گاهی احساس آخرین بیسکوییت باقیمانده در یک بسته ساقه طلایی را دارم!

شکسته... تنها...

و از همه بدتراو که مرا می خواست دیگر سیر شده است!


 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت20:14---28 آبان 1391
عادت ...!
چه طعم ِ تلخی دارد
وقتی آن را با عشق اشتباه بگیری .....!


نگین جون
ساعت15:12---27 آبان 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری به منم خوشحال میشم سر بزنی ....واگر نیای و منو لینک نکنی دعا میکنم سوسک بشی با سوسک ازدواج کنی"و شغلت پرورش سوسک بشه ...پس زود بیا نظرم بده و منو تو وبلاگ قشنگت لینک کن....مسی بای بای

kataun
ساعت13:44---27 آبان 1391
دلم میخواهد چشمامو را ببندم و باز زیر لب زمزمه کنم "همه چی آرومه / من چقد خوشحالم .ولی.......................

زهره
ساعت12:44---27 آبان 1391
سلام خوبی قالب وبلاگت خوشکله

دریا
ساعت0:03---27 آبان 1391
اینم ادرس
king-off-dark.blogfa.com

وب سارا هم هستم

my_heart.loxblog.com


پرنسس
ساعت23:35---26 آبان 1391
خدا نکنه.....
نمیدونم!!!
دلم میخواد بزنم زیر گریه!(احتمالا تا چن دقیقه ی دیگه میزنم!)


پرنسس
ساعت23:02---26 آبان 1391
خوب که فکر می کنم

می بینم گاهی یک شکلات ِ مغزدار

بیشتر میچسبد

تـــــا

عاشقانه های این عاشق های تو خالی !


Hojjat
ساعت21:44---26 آبان 1391
ممنونم که بهم سر زدی
و ازت دل گیرم که نظری درباره ی من ندادی
می بینم که اهل اصفهانی پس هم شهری هستیم


Hojjat
ساعت21:11---26 آبان 1391
سلام
حالت خوبه؟
یه چیزی بگم وبلاگت زیباست
خوشحال میشم به منم سری بزنی
اگه دوست داشتی یه نظری هم بمون بده
به امید دیدار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com